Křižovatky života - Anička

22.06.2014 21:51

 

 

 

 

Křižovatky života…

Anička Tomiczková

 

Daltonská třída sice končí, ale nikdy na ní nezapomenu. Díky daltonské třídě jsem poznala mojí nejlepší kamarádku Katku Byrtusovou a hodně dalších kamarádů. Bylo to moc fajn, že jsme mohli poznat naší úžasnou paní učitelku, kterou nám ostatní žáci ve škole vždycky záviděli. Bude se mi po ní stýskat. Moc ráda budu vždy vzpomínat na naše společné výlety do Mečové.

Paní učitelka Štemberková byla vždycky spravedlivá. Její nápady na různá dobrodružství, které jsme jako třída zažívali nás vždycky překvapily. Super byl projekt Junior a Senior, hrozně mě to bavilo. Měla jsem dobrý pocit, že děláme seniorům radost.

Někteří spolužáci přejdou na jinou školu, ale snad budeme pořád v kontaktu. Stejně tak budu ráda vídat paní učitelku Andreu. Jsem moc zvědavá, co nás čeká na druhém stupni. Spolužáci zůstanou, ale budeme mít novou paní učitelku, snad bude hodná a bude nás mít taky tak ráda jako paní učitelka Štemberková.

Těším se na prázdniny a na nové zážitky, které na nás, bývalé Daltoňáky, čekají od září.