Křižovatky života - Vašek

21.06.2014 19:11

 

 

Kapitola 1.: Začátek - školka: Nejdříve jsem chodil do školky Mateřinky. Byla to dobrá školka, ale neměl jsem moc kamarádů. Tak jsem přešel do jiné školky.

Kapitola 2.: Nový začátek - 1. třída - Havířov: Přišli jsme do školy, pozdravil nás ředitel a už jsme ho nikdy neviděli. Šli jsme domů, další den jsme přišli do třídy, měli jsme hodnou paní učitelku Kabelíkovou, s tou jsme měli např. bramborový den, kloboukový den atd.

Kapitola 3.: Klídek a pohoda - 2. třída: Dále jsme si užívali, ale začínala pořádná výuka.

Kapitola 4.: Začátek pořádku -3. třída: Začala tvrdší výchova. Pomalu jsme se loučili s paní učitelkou.

Kapitola 5. Zvrat - 4. třída: V naší škole v Havířově na Nábřeží nastaly nepokoje. Dostali jsme lektory z druhého stupně, pořád jsme chodili do jiných tříd a pořád jsme psali a mě to nebavilo. Jsem dysgrafik, tak si naše třídní učitelka stěžovala, že mám poruchu učení. A tak jsme začali obcházet psychology a psychiatry. A v pololetí jsem odešel do jiné  školy, do téhle, ve které jsem až doteď. Hned, když jsem přišel, začalo se mi tady líbit.

Kapitola 6. Konec - pátá třída: Pomalu přecházím na druhý stupeň a loučím se.