Křižovatky života - Tom

21.06.2014 17:52

 

 

Křižovatky života

Do první třídy jsem nastupoval s tím, že všechno bude lehké a v pohodě. Ale mýlil jsem se. Když jsem byl 1.B,  tak paní učitelka byla hodně přísná a já jsem po třech dnech přestoupil do 1.A. Tam to bylo super, protože tam měli koberec a učilo se tam úplně jinak. A po pár dnech to bylo úplně super. Protože si tam hráli a hráli tam různé hry. Naučili jsme se prezentovat a je to dobré do budoucna a udělali jsme první velký projekt o dinosaurech. Ve druhé třídě se mi nezdají žádné změny. Až na to, že přišla Jessica a dělali jsme více skupinové projekty. Ve třetí třídě se také ztížilo učivo, ale dělali jsme více skupinové projekty. Jeden z nich jsou Slované. Inspirovalo nás to, že jsme byli ve slovanské osadě. Hráli jsme florbal. Ale tím způsobem, že jsme vyzývali třídy. Skoro pořád jsme vyhrávali. Ve čtvrté třídě k nám přišli: Vašek, Bára, Danek, Saša. A měli jsme hodně skupinových projektů. A ta čeština už mi tolik nešla. Netěšil jsem se do páté třídy. Ani nevím proč. V páté třídě k nám přišel Ríša Dal, ale ten sepo půl roce se odstěhoval do Ostravy, a Andy. Měli jsme pohádku o Červené  Karkulce v nebezpečí v angličtině a bylo to super.

Netěším se do 6.třídy, protože tam nebudeme mít naší pní učitelku a nebudeme se učit daltonským stylem. A asi tam budu mít samé pětky a nebudu to tam stíhat.