Křižovatky života - Saša

21.06.2014 19:13

 

 

První třída na Ostravské byla strašně divná, skoro nikoho jsem tam nikoho neznal. Nějak jsem se s někým skamarádil. Já měl tu smůlu, že mně dali do 1.A a všechny, které jsem znal, tak dali do 1.B :D.

 

Ve 2.třídě to bylo o hodně lepší, protože jsme věděli do čeho jdeme. A víc jsme se znali.

 

V 3.třídě se to hodně zhoršilo, protože se nám změnila paní učitelka a byla úplně ,,šajznutá,, (vypatlaná). Např.: Dávala nám úplně ,,pošahané,, poznámky třeba: Saša kopl o přestávce do sáčku.

 

Ve 4.třídě jsem přestoupil a to hned 2 krát, jednou do Prahy a potom tady do Daltonské. V Praze mě to vůbec nebavilo, protože to bylo jako v první třídě, nikoho jsem tam neznal, až na strejdu a mamku. Byl jsem tam asi 4 měsíce a bohatě mi to stačilo. Pak jsem přišel do téhle daltonské. Tady to je zatím nejlepší. Ne jen kvůli toho že tu mám kamarády, ale proto, že to je nadstandardní třída. No,a v páté jsem pořád tady a jsem spokojený.