Křižovatky života - Ríša

21.06.2014 17:50

 

 

Když jsem poprvé přišel do školy, nikoho jsem neznal. Jen Domíka. Až po několika týdnech jsem si zapamatoval všechna jména. Ale je zajímavé, že jsem se na zápisu vůbec nebál. Jenom jsme si hráli a dokonce jsme tam měli palačinky. Za nedlouhou dobu jsme měli první projekt. Byl o dinosaurech. Já jsem měl Deinonychuse. Pamatuji si už jen to, že byl na dinosaura dost malý a vážil kolem 50 kg. Celý projekt se nám moc povedl. Na vysvědčení jsem dostal velkou jedničku. Ve druhé třídě k nám přišla Jessica. V té době jsem znal všechny a musel jsem se už naučit jen příjmení. Ve třetí třídě jsme měli dobré tělocviky. A měli jsme dokonce i turnaj ve florbalu. Porazili jsme v té době i páťáky. A potom byl projekt o Slovanech. Ve čtvrté třídě jsme se už dobře znali. Už jsme měli týdenní plán. Naše skupina ho měla hotový už ve středu a potom jsme měli volno. Byli jsme ve škole v přírodě a tam jsme stavěli domečky pro Bečvánky. Ale v páté třídě toho bylo nejvíc. Výšlap na lysou, velikonoční škola v přírodě, anglická pohádka, projekt o lidském těle a výprava na Slovensko. Bylo to super.

Na další ročníky se sice těším, ale budou asi horší známky. Ale to půjde vydržet. Škoda že všechno končí.