Křižovatky života - Naty

21.06.2014 19:08

 

 

 

Když jsme se zapisovali do prvních tříd, tak jsem si myslela, že paní ředitelka bude naše třídní učitelka. Po příchodu do třídy jsem se nejprve bavila s Danielkou, protože jsme se už znaly od školky. 

V 1.třídě mě to moc bavilo. Nejlepší na tom ze všeho bylo to, jak jsme se poznávali. Baví mě hodně projekty a za těch pět let už jsme jich hodně prezentovali . Paní učitelka byla na nás celou dobu strašně hodná a trpělivá. Škola mě bavila s ní víc a jsem ráda, že se o nás tak pečlivě starala. :-) Své kamarádky mám pořád stejně ráda, jak na začátku a moje nejlepší kamarádky jsou: Barča, Sára, Adélka, Šárka a Danielka:-) Jsou moc hodné, milé, ráda si s nimi povídám a trávím čas. Nejlepší na tomto roce je tělocvik. Baví mě a hlavně máme super učitele. Jmenuje se Nešporek a ten nám pořád říká ,,Přátelé zeleného údolí‘‘ :-) 

Mám ráda Noci s Andersenem. Je to velká zábava, máme večerní program a chodíme spát až moc pozdě v noci. Když přijdu ráno domů, většinou pak celý den prospím až do rána. Také mě velmi baví docházení za seniory. Jsou moc milí a jde vidět že s námi čas tráví rádi. Je to vždycky fajn. Hráli jsme s nimi bowling a nejlepší bylo pálení čarodějnic. 

A nejhorší zase to, že čas rychle letí. Nechci ztratit paní učitelku, ani paní asistentku, nejlépe, kdyby nás vedly až do 9.třídy. Moc mě to s vámi bavilo a bude se mi po vás hrozně stýskat.