Křižovatky života - Majda

22.06.2014 23:26

 

 

 

Když jsem nastoupila do 1.třídy,  hrozně jsem se bála, ale pak jsem zjistila, že je škola zábavná. Našla jsem tam nové kamarády.

 

 V 2. třídě jsem se už nebála. Přišla tam nová holka jménem Jessica a bála se více než já, ale byla s ní sranda. V tomto ročníku jsme se já, Hanička, Verča  a Jessica staly nejlepšími kamarádkami.

 

Ve 3. třídě bylo to učení horší. Dostávala jsem 1,2 a 3.

 

Ve 4. třídě jsem byla ve škole v přírodě. Byla to zábava. Pak k nám přišli další noví spolužáci. Myslela jsem si, že se zcvoknu, ale bylo to super. Bylo nás dvacet devět. Když jsem v téhle třídě, tak se mi zdá učení lehčí, ale pořád se bojím. Na  vysvědčení dostanu asi dvě dvojky a jinak samé jedničky.

 

Na druhém stupni se bojím, že budu mít samé trojky a ještě se bojím, protože budeme mít na každý předmět jinou paní učitelku. Ráda bych v 5. třídě zůstala.