Křižovatky života - Aďa

21.06.2014 19:04

 

 

 

Ještě než jsme šla do školy, tak jsem se trochu bála. Nevěděla jsem, jaká bude paní učitelka a děti. První den na zápise jsme dostali balíčky. Na začátku mluvila naše paní ředitelka. Potom jsme museli proběhnout kruhem. Když zápis skončil, tak jsme šli do třídy. Paní učitelka nám řekla informace. Potom jsme si sbalili sešity a učebnice a šli jsem domů. Doma jsme se připravila na druhý den. Byl celý o hraní a povídaní si. Hned jsem se seznamila se Šárkou. Ta je moje kamarádka až doteď. Další dny jsme se začali učit. Moc těžké jsme to neměli.

Čas rychle utíkal. Mezitím jsem prošla druhou třídou a přišla jsme do třetí. Je taky docela lehká. Potom jsme dostali vysvědčení a přišla jsme do čtvrté třídy. Ta už je docela těžká. Měli jsme více předmětů než v první třídě. Měla jsme hodně ráda tělocvik a matematiku. Ty mám ráda až dodnes.

Už jsme se nemohla dočkat, až půjdu do páté třídy. Už je to tu těžší. Máme hodně učení. Každý rok se jezdí se třídou na výlet. Letos jsme byli na Kozubové. Ve třídě jsme si postavili velkou mapu s hrady. Místo známek jsme někdy dostávali zlaťáky. V první třídě jsme dostavali daltonské body.

Do šesté třídy se trochu těším. Bojím se, aby paní učitelky nebyly přísné.

I když mě něco v Daltonu nebavilo například: skupinové práce, tak bych ho nevyměnila.